ett land av kontraster...

kan man MINST sagt kalla thailand. igar var vi som sagt pa "sydostasiens storsta marknad"  - klassik marknad med sma stand, mkt folk, forsaljare att pruta med, trangt och varmt. Senare pa kvallen begav vi oss in till centrum med skytrain (typ tunnelbana fast en bra bit over jord..) och kom fam till ett av bangkoks shoppingcenter...... och VILKET SHOPPINGCENTER..kunde arligt inte forsta att jag var kvar i thailand.  Pa oversta vaningen lag bion - eller ja, jag tror att det sammanlagt fanns 23 salonger, om inte fler, de som jobbade dar sprang omkring i kostymer och headset.... och vi satt dar i shorts och tshirt och kande oss jvligt malplacerade... Bion borjar, vi satter oss pa vara platser (stolar som gick att falla bakat) och reklamen borjar, det ar dock sa jkla hogt att vi far riva sonder en resebroshyr och stoppa  oronen...  filmen var helt ok och lyckliga och nojda tog vi skytrain tillbaka;

nu behover jag en dusch!!

Kommentarer
Postat av: Klyftan

wow. vad skoj att läsa hur ni har det. gissa om jag är avundsjuk!? låter som ni har det underbart iallafall. njut lite för mig me ;)

2006-11-19 @ 12:26:00
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: cissan

Härligt att läsa vad som händer o att ni har det bra... =) Tänker massor på er!! Kramar

2006-11-19 @ 16:14:06
URL: http://pyjamasen.blogg.se
Postat av: pussokram

Hej!
Har precis somnat en MYCKET ledsen Alexander, hoppas han sover hela natten... farmors 80-års dag var jättetrevlig. Vi mailar mer om detta Kul att du skriver för då är vi liksom med... kramar

2006-11-19 @ 20:33:38
Postat av: LENA

NEJNEJ, INTE PAPPA, utan jag.

2006-11-19 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0