update..

forrgar eftermiddag knackade det pa min och annas dorr, vi ligger och halvsover pa sangen och tittar yrvaket upp, dar, i dorren star min kara moster och kusin - toppenkul!  sen dess har det varit fullt upp... istallet for att ata frukost vid tolv (som vi brukar) har vi gatt upp vid 9 och idag 7 (!!   -men da skulle vi visserligen pa var battur..) det ar dock riktigt kul med "besok"... kanns lite tungt att vi ska aka pa sondag.. da bar det av till phuket.. ska bli intressant 

mamma, pappa - min mail funkar inte!

  


Kommentarer
Postat av: Klyftan

ååh ååååh hanna! gissa om jag är avundsjuk. men jag njuter av värmen via era bilder :D

2006-12-08 @ 19:09:51
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, så roligt att få se lite bilder! Puss

2006-12-08 @ 21:01:14
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Klyftan

ja, fyllefrukostarna var grejer haha. vi klagade alla på hur dåligt vi mådde och försökte få klart vad som hände under gårdagen, och av maten njöt vi hahaha. galet. det var tider det. haha. (känner mig gammal) så hur har ni det i helgen? jag har smitit från julbaket... tss. puss på dig! hälsa annan också.

2006-12-09 @ 18:20:06
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: PoK

Underbara bilder...väntar bara att du skickar biljetten så kommer jag......

2006-12-10 @ 16:27:41
Postat av: Andreas

Tjo! Härligt att höra att ni lyckats komma upp tidigt NÅN dag :-P Mikey åker till thailand imorgon måndag. Han skulle runt lite med sin pappa och syster med familj.. Vilken stad och var bor ni? Jag tänkte skicka över honom att väcka er vid halv 6 nån morgon *hehe* Jag går ju upp då nästan varje dag... Jobbar häcken av mig.. första tre veckorna kommer jag ha fått ihop "224" lönetimmar (har dubbelt betalt på helgen) Massa Kramar och hälsa alla jag känner där LoL

2006-12-10 @ 22:45:34
Postat av: Towa

Gud vad jag tycker om när du lägger upp lite bilder, Du har ett riktigt paradisliv nu =) hoppas du njuter. Jag har bloggat på min riktiga blogg(.se) nu. Kika! Puss

2006-12-12 @ 08:40:34
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0