ett aktivt djurliv...

finner man i var nya bungalow...... Gecko-ackel odlor springer overallt, vart myggnat (som hanger ihopsamlat pa vaggen) lever ett eget liv och vacker oss pa morgonen med konstiga ljud (vi har inte direkt kant for att veckla upp det och se EXAKT vad det ar som later..)  istallet for myrstigar sa har vi minst tva myrautobahn.... anna har dock ej brytit ihop an och jag borjar lara mig att acceptera ackel-geckona... sa :)

pa fredag ska vi ut och aka bat och se lite nya oar och pa sondag planerar vi att dra vidare till sodra thailand...att lagga upp bilder tar en evighet, men jag ska forsoka snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Im so proud Hanna!! :) ...kom hem nu, saknar dig.

2006-12-06 @ 09:54:34
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Towa

Härligt att läsa, blogga mera Hanna! antar att du har massa vackra kort. Jag åker i Februari. puss

2006-12-06 @ 11:26:42
URL: http://nogg.se/towa
Postat av: Sandra

Det är så värdelöst att inte ha en egen dator. Jag kan hålla mig informerad högst en gång i veckan, men jag försöker. Efter jul ska vi skaffa en dator, det ska bli SÅ skönt. Jag ser att allt är bra (jag vill också sola och bada). Istället julpysslar jag det är också roligt. har du en mail adress? Jag vet inte om jag fick någon.
Det där med ödlorna känner jag väl igen... tur att de inte finns i Sverige jag hade också väldigt svårt för dem. Ha det bra ...kramar

2006-12-06 @ 16:18:57
Postat av: Klyftan

men hanna du är väl van vid gecko-äcklena? haha läste en lång artikel om ön ni är på i aftonbladet igår. men lev livet!!

2006-12-07 @ 11:47:41
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0